Πρόταση Ι: Χρυσός Χορηγός

  • Stand με 5 καρέκλες, στο φουαγέ σε προνομιακή θέση
  • Προβολή λογοτύπου σε όλο το έντυπο και ψηφιακό υλικό (site, πρόγραμμα, roll-up)
  • 2 αποστολές newsletter μέσα στο 2016-2017 (βάση 140.000 υποψήφιοι)
  • 1 ολοσέλιδο οπισθόφυλλο στη Skywalker FreePress για το 2016-2017 (25.000 αντίτυπα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια)
  • Banner στο skywalker.gr
  • Προώθηση στα Social Media του Skywalker

Πρόταση ΙI: Ασημένιος Χορηγός

  • Stand με 3 καρέκλες, στο φουαγέ σε προνομιακή θέση
  • Προβολή λογοτύπου σε όλο το έντυπο και ψηφιακό υλικό (site, πρόγραμμα, roll-up)
  • 1 αποστολή newsletter μέσα στο 2016-2017 (βάση 140.000 υποψήφιοι)
  • 1 ολοσέλιδη εσωτερική καταχώρηση στη Skywalker FreePress για το 2016-2017 (25.000 αντίτυπα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια)
  • Προώθηση στα Social Media του Skywalker

Πρόταση ΙII: Διακεκριμένος Χορηγός

  • Stand στο φουαγέ με 2 καρέκλες
  • Προβολή λογοτύπου σε όλο το έντυπο και ψηφιακό υλικό (site, πρόγραμμα, roll-up)
  • 2 παρουσίες στο skywalker newsletter μέσα στο 2016-2017 (βάση 140.000 υποψήφιοι)
  • 1 εσωτερική καταχώρηση 1/4 στη Skywalker FreePress για το 2016-2017 (25.000 αντίτυπα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια)
  • Προώθηση στα Social Media του Skywalker

Πρόταση ΙV: Υποστηρικτής

  • Stand στο φουαγέ με 2 καρέκλες
  • Προβολή λογοτύπου σε όλο το έντυπο και ψηφιακό υλικό (site, πρόγραμμα, roll-up)
  • 1 παρουσία στο skywalker newsletter μέσα στο 2016-2017 (βάση 140.000 υποψήφιοι)
  • Προώθηση στα Social Media του Skywalker